Ta strona używa cookies i podobnych technologii w celu usprawnienia działania, do analizowania zachowań oraz do publikacji reklam u firm trzecich, zgodnie z informacją w naszej Polityce Prywatności. Możesz zgodzić się na wykorzystanie tych technologii lub szczegółowo określić swoje preferencje. Aby wycofać zgodę na udostępnianie danych firmom trzecim, wybierz „Zmień ustawienia plików cookie” lub skontaktuj się z nami mailowo na adres dane.osobowe@bmw-bawariamotors.pl.
To już Piąta generacja PHEV od BMW. Ostatnio debiutowała w Nowym BMW M5. Nasza opinia po przejechaniu się? Szczególnie innowacyjny napęd.
Hybrydowe SUV-y BMW ładowane z gniazdka mają doskonałe przyspieszenia do setki (w granicach 4-7 sek.), zeroemisyjny zasięg do ok. 90 km. I całkowity zasięg praktycznie bez ograniczeń, skoro plug-in hybryda może jechać tylko na benzynie. Wśród napędów BMW są to te z literą 'e', np. xDrive30e, xDrive50e.
Czy zdajesz sobie sprawę z różnicy pomiędzy PHEV a miękką hybrydą? Miękka hybryda 48V jest w co drugim obecnie wydawanym w polskim salonie nowym BMW, jeśli nie częściej. Samochodów z technologią Mild hybrid, które mamy od ręki, nie listujemy poniżej, bo nie mogą jechać tylko przy użyciu energii elektrycznej. Ew. chwilowy cruise, to wszystko. Natomiast SUV-y BMW X1, X3, X5 czy XM z napędem Plug-in Hybrid - już tak. Modele te mają zasięgi zeroemisyjne ok. 70-90 kilometrów - jazda na samym prądzie. Akumulator w Plug-in hybrydzie ma pojemność ok. 20 kWh, w miękkiej hybrydzie niecałą kilowatogodzinę. Rozsądny czas ładowania baterii w SUVie z napędem PHEV - około 2 godzin.
Warto spróbować PHEV - hybrydy ładowanej z gniazdka. I może przy tym napędzie pozostać. Wybierz hybrydowego SUV-a, odbiór możliwy w wybranym salonie Bawaria Motors w Polsce.