BMW REPAIR INCLUSIVE

Możliwość usunięcia niespodziewanych usterek po gwarancji na koszt BMW. Spokój, jeśli chodzi o nieprzewidziane wydatki na usuwanie awarii Twojego samochodu.

BMW Repair Inclusive. Tata bawiący się z chłopcem

Co daje pakiet naprawczy BMW Repair Inclusive na okres po gwarancji? Spokojny sen przy zaawansowanym technicznie samochodzie i potencjalnie wymagających warunkach eksploatacji. BRI możesz wykupić wraz z nowym samochodem. Czy trzeba mieć pakiet przeglądowy BSI, żeby kupić BRI?

BMW Repair Inclusive działa po upływie 2-letniego okresu gwarancji na samochód. Chroni nas przed skutkami nieprzewidzianych awarii, kosztami napraw silnika, elektroniki, układu wydechowego i innych podzespołów. Wykupujemy pakiet BRI typowo na 1-3 lata.

BMW Repair Inclusive możemy wykupić tylko w samochodzie nowym, a korzystać z pakietu zaczniemy po upływie gwarancji na samochód.

Jeśli nie wykupiliśmy BRI w momencie zakupu nowego samochodu, to do używanego samochodu BMW, dopóki nie wygaśnie w nim 2-letnia gwarancja producenta, możemy wykupić w Bawaria Motors ubezpieczenie kosztów naprawy (to już nie jest BMW Repair Inclusive) na okres do 5. roku eksploatacji włącznie.

Oprócz spokojnego snu w razie awarii samochodu po gwarancji, BRI to dwa dodatkowe benefity:

  • Dba o wartość Twojego używanego BMW (naprawy na oryginałach + mechanik z ASO).
  • Przy ew. odsprzedaży samochodu BRI przechodzi na nowego właściciela (argument sprzedażowy).


Zamów w salonie Bawaria Motors


Co może ulec awarii i jest kosztowne w naprawie?

Przykładowe podzespoły objęte BMW Repair Inclusive

  • Układ wydechowy - kolektor, czujnik NOx, katalizator / filtr cząstek stałych.
  • Hamulce - pompa hamulcowa, wspomaganie hamulców, zacisk hamulcowy, ABS.
  • Instalacja elektryczna - alternator, silnik dmuchawy, rozrusznik, centralny zamek.
  • Akumulator wysokonapięciowy
  • Klimatyzacja - kompresor, skraplacz, panel sterowania.
  • Komfortowa elektronika - system radiowo-nawigacyjny, zestaw wskaźników, podgrzewane siedzenia, silnik szyberdachu.
  • Układ paliwowy - pompa paliwa, wtryskiwacze, korpus przepustnicy.
  • Przeniesienie napędu - oś i skrzynia rozdzielcza, wały napędowe, łożyska kół.
  • Układ chłodzenia - chłodnica wodna, pompa wodna, wentylator elektryczny.
  • Układ kierowniczy - przekładnia kierownicza, kolumna kierownicy, drążek kierowniczy.
  • Silnik - głowica cylindrów, turbosprężarka, łańcuch rozrządu, pompa oleju.
  • Ręczna i automatyczna skrzynia biegów - konwerter momentu obrotowego, jednostka sterująca.
  • Systemy bezpieczeństwa - poduszka powietrzna, napinacze pasów, systemy wspomagające kierowcę.

i inne.

Jakie są wyłączenia z BMW Repair Inclusive?

Czytaj w Warunkach BRI (str. 2 pdf-a).

Wymiana wyświetlacza w BMW
Wymiana wyświetlacza, kosztowny oryginał - awarię można usunąć w ramach BRI.

JAK WYCIĄGNĄĆ NAJWIĘCEJ Z PAKIETÓW

Mówi Kierownik Serwisu Bawaria Motors Piaseczno:

Po zakupie samochodu używanego sprawdź, czy auto posiada pakiet BRI (lub BSI - pakiet przeglądowy), bo przechodzą one na nowego właściciela. Często jest tak, że Klient kupuje BMW z drugiej ręki, dotychczasowy właściciel nie poinformuje o tym, że samochód ma aktywny pakiet BRI/BSI i nowy użytkownik jeździ i płaci w warsztatach niezależnych, chociaż mógłby kontynuować serwis w ASO za darmo - na pakiecie który jest jeszcze aktywny .

—Wyrazy ‘dobra wola’, ‘goodwill’ – często są wyszukiwane przez użytkowników BMW i nie bez powodu. Znamy przypadki indywidualnego podejścia do Klienta posiadającego pakiet BRI - chroniący przed skutkami awarii. Importer przychylił się do prośby Klienta o wykonanie naprawy na koszt BMW już po wygaśnięciu pakietu BMW Repair Inclusive.

Ale przede wszystkim, warto kupić pakiet(y) BRI/BSI przy konfigurowaniu nowego samochodu, bo gdy pojazd się wyprodukuje, cena pakietu jest wyższa.


Jak patrzeć na opłacalność BMW Repair Inclusive?

  1. Jako brak "wystrzałów" w postaci rachunku za usunięcie awarii opiewającego na kilka-kilkanaście tysięcy złotych. Dlatego: "spokojny sen".
  2. Posiadanie BRI motywuje do pojawiania się w ASO BMW na przeglądy (coroczny serwis jest warunkiem utrzymania prawa do usuwania awarii w ramach BRI). Regularne wpisy z ASO dobrze działają na wartość samochodu.
  3. Robiąc przeglądy w ASO mamy przedłużane BMW Mobile Care (holowanie i samochód zastępczy do 3 dni).
  4. Zakup samochodu w leasingu, kredycie? Pakiet BRI można wliczyć do raty kredytowej lub leasingowej.
  5. Za pakiet płacimy raz, później jedziemy do ASO na usunięcie usterki bez ponoszenia kosztów.
Pakiety BMW Service Inclusive wyjaśniamy

Czy BRI to przedłużenie gwarancji?

BRI to ubezpieczenie kosztów naprawy, które działa podobnie jak gwarancja. Odpowiedzialność spoczywa nie na BMW Group, a na firmie ubezpieczeniowej. Natomiast BMW firmuje BRI.


"Sprzedaję samochód używany z pakietem".

Pakiet przechodzi na następnego właściciela. Wpisz do ogłoszenia / poinformuj komis, że masz pakiet BRI/BSI. Poprawi wartość samochodu.


"Czy warto mieć jednocześnie BRI i BSI?"

Tak, pakiety mają rozłączne zakresy, więc warto mieć jednocześnie BRI i BSI. BRI - BMW Repair Inclusive - to ubezpieczenie-ochrona serwisowa w razie niespodziewanych awarii, np. elektroniki pokładowej, a BSI to pakiet przeglądowy. Wiele BMW na polskim rynku ma wykupione obydwa pakiety.

Czy można mieć tylko BRI? Można. Jednak realizując naprawy z pakietu BRI, Użytkownik musi wykonywać czynności obsługi eksploatacyjnej zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego wraz z ich precyzyjnym udokumentowaniem. A to już zapewnia serwisowanie samochodu z pakietu BSI.

Dane Twojego pojazdu
Serwis
Twoje dane

Zgoda na otrzymywanie informacji marketingowych

Chcielibyśmy pozostać w kontakcie, aby móc informować o nowościach produktowych, promocjach i ofertach specjalnych. Jeśli chcesz otrzymywać informacje w przyszłości dowolną z poniższych metod, to upewnij się, że odpowiednie pola są zaznaczone. Wszystkie informacje będą dostarczane przez nas w oparciu o naszą Politykę Prywatności. Jej pełną treść znajdziesz klikając poniżej.

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Podmioty z Grupy Emil Frey Polska w swoich działaniach uwzględniają i szanują prawo do prywatności Użytkowników. Niniejsza Polityka Prywatności zawiera przede wszystkim informacje na temat tego w jaki sposób są gromadzone i przetwarzane informacje o Użytkownikach strony internetowej www.bawariamotors.pl oraz w jaki sposób podmioty z Grupy Emil Frey Polska dbają o ochronę danych osobowych.

Dane osobowe to wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Grupa Emil Frey Polska dokłada starań, aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Administrator danych osobowych:

Administrator danych osobowych to podmiot, który decyduje o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych. Administratorem danych osobowych jest Bawaria Motors sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, pod adresem ul. Czerniakowska 47, 00-715 Warszawa. Z Administratorem danych osobowych w zakresie sposobu przetwarzania oraz ochrony danych osobowych można skontaktować się wykorzystując niżej wymienione informacje kontaktowe bądź też z wykorzystaniem formularza „Kontakt” na stronie internetowej.

Poniżej znajdziesz informacje kto jest Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem ze strony internetowej oraz kontakt do Administratora danych osobowych:

Bawaria Motors sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Czerniakowska 47. Aktualny kontakt do administratora jest dostępny na stronie internetowej: www.bmw-bawariamotors.pl . Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych: iod@bmw-bawariamotors.pl nr tel.: +48 502 729 683; adres korespondencyjny: ul. Czerniakowska 47, 00-715 Warszawa z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.

Kontakt w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz realizacją praw osób, których dane osobowe dotyczą: Bawaria Motors sp. z o.o. - pisemnie na adres: Bawaria Motors sp. z o.o., ul. Czerniakowska 47, 00-715 Warszawa, z dopiskiem „ochrona danych osobowych”, mailowo na adres dane.osobowe@bmw-bawariamotors.pl

W jaki sposób przetwarzamy dane osobowe:

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, które podajesz lub udostępniasz na Stronie Internetowej, Formularzach kontaktowych oraz serwisach i aplikacjach internetowych w ramach korzystania z naszych usług, takie jak przede wszystkim: imię i nazwisko, nick lub login, adres e-mail, numer telefonu, miasto, adres korespondencyjny, informacje z portalów społecznościowych, informacje na temat pojazdu takie jak: marka i model, numer VIN). Dodatkowo na stronie internetowej zbieramy informacje zawarte w logach systemowych oraz uzyskane dzięki zastosowanym technologiom wsparcia (np. adresy IP, cookies (ciasteczka), lokalizacja).

Nasza strona internetowa jest obsługiwana przez zewnętrznego dostawcę usług internetowych- G-Forces Web Management Polska Sp. z o.o. i GForces Web Management Ltd. ("GForces") oraz w zakresie formularza kontaktowego oraz obsługi połączeń / centrali telefonicznej przez Focus Telecom Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

GForces zobowiązuje się do zapewnienia, że dane są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych i jest bezpieczne. GForces jest certyfikowany zgodnie ze standardem ISO27001 (międzynarodowy standard bezpieczeństwa informacji). GForces wykorzystuje Amazon Web Services, Inc. jako dostawcę platformy chmurowej. Wszystkie dane przetwarzane przez GForces są przechowywane na serwerach Amazon w EOG. Zagraniczne spółki zależne GForces czasami potrzebują dostępu do danych osobowych w celu świadczenia określonych usług wsparcia i rozwoju w imieniu GForces. Zapoznaj się z polityką prywatności na www.gforces.co.uk/privacy-policy aby poznać więcej szczegółów na temat zagranicznych oddziałów i obowiązujących zabezpieczeń.

Jeśli odwiedzasz naszą stronę internetową

Gdy ktoś odwiedza naszą witrynę, GForces gromadzi standardowe dane dziennika internetowego (twój adres IP, przeglądarka i typ urządzenia) oraz szczegóły wzorców zachowań użytkowników (miejsce, w którym dołączyłeś do naszej witryny, ścieżkę, którą podążasz przez naszą stronę i gdzie ją opuścisz). Są one przechowywane razem z unikalnym identyfikatorem, który jest ciągiem liczb. GForces gromadzi te informacje w uzasadnionym biznesowym celu monitorowania liczby odwiedzających różne części witryny, mierzenia ogólnej lokalizacji geograficznej odwiedzających i poziomów zaangażowania, co z kolei umożliwia jej ulepszanie swoich witryn i usług oraz zapewnienie usług z zakresu Business Intelligence. Ta informacja jest przetwarzana tylko w sposób, który nie identyfikuje nikogo i jest przechowywane przez czas nieokreślony. GForces używa również Google Analytics do zbierania standardowych danych dziennika internetowego i szczegółowych informacji o zachowaniach użytkowników, które są przechowywane razem z unikalnymi identyfikatorami (tj. ciągami liczb). Zbieramy te informacje w uzasadnionym biznesowym celu monitorowania ruchu na stronie i poziomu zaangażowania, co z kolei pozwala nam wprowadzać ulepszenia na naszej stronie internetowej oraz usprawniać sposób sprzedaży naszych samochodów i usług. Ta informacja jest przetwarzana tylko w sposób, który nie identyfikuje nikogo i jest przechowywana przez czas nieokreślony.

Możemy zbierać informacje dotyczące korzystania ze strony internetowej przez adresy IP urządzeń, z których następuje połączenie ze stroną internetową, również w oparciu o analizę logów dostępowych. Informacje te wykorzystujemy w diagnozowaniu problemów związanych z pracą serwera, analizą ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa oraz w zarządzaniu stroną internetową. Adres IP jest wykorzystywany przez nas nadto w celach statystycznych, tj. do gromadzenia i analizy danych lokalizacyjnych osób odwiedzających witrynę (np. informacji o regionie, z którego nastąpiło połączenie).

Informujemy jednocześnie, że możemy zostać zobowiązani do ujawnienia informacji dotyczących numeru IP danego użytkownika oraz innych informacji przetwarzanych na stronie internetowej na żądanie uprawnionych do tego - w oparciu obowiązujące przepisy prawne - organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami.

Jeśli korzystasz z naszych formularzy zapytania

W wyniku przesłania informacji za pomocą formularza na stronie internetowej, GForces przetwarza zebrane dane i przechowuje je przez 31 dni w uzasadnionym celu biznesowym, umożliwiając nam dostęp do informacji i rozpatrzenie wniosku. Są one następnie przechowywane przez kolejne 14 dni w GForces w rutynowych kopiach zapasowych dla celów zapewnienia ciągłości działania. Zbieramy następujące informacje:

Kod pocztowy

Jeśli wpiszesz swój kod pocztowy, GForces go zapisze i połączy go ze standardowymi danymi już zebranymi w Internecie (używane są w tych samych celach, co informacje opisane powyżej) .

Pliki cookies

W ograniczonym zakresie możemy zbierać dane osobowe automatycznie za pośrednictwem plików cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, smartfonie, tablecie) i które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym połączeniu ze stroną internetową. Ciasteczka pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył.

Administrator korzysta z plików cookies przede wszystkim w następujących celach:

  • dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze strony internetowej; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  • monitorowanie ruchu na naszych stronach internetowych;
  • ustalanie liczby anonimowych użytkowników strony internetowej;.
  • ustalania jak często pokazywana jest użytkownikom wybrana treść, jak często użytkownicy wybierają usługę; wykorzystanie systemu personalizowanych rekomendacji dla e-commerce; wykorzystanie narzędzia do komunikacji; ustawienie preferowanego języka, waluty, rozmiaru czcionki i innych tego typu właściwości; przywrócenie ostatniego wyniku wyszukiwania w produkcie; wyświetlenie ostatnio przeglądanych produktów lub usług;
  • integracja z portalem społecznościom;
  • płatności internetowe;
  • utrzymania sesji użytkownika;
  • zapamiętania podejmowanych przez użytkownika interakcji lub wyborach;
  • dostarczania użytkownikowi treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W celu zapewnienia najwyższego poziomu interoperacyjności oraz wraz z rozwojem usług możemy także korzystać z usług podmiotów trzecich, które wykorzystują pliki cookies. Lista tych podmiotów podana została poniżej i może ulegać zmianom w czasie odpowiednio do rozwoju strony internetowej:


  1. Google Analytics (więcej informacji oraz dodatek do przeglądarki blokujący Google Analytics: tools.google.com);
  2. Gemius (więcej informacji na stronie: www.gemius.pl);
  3. Ataxo (więcej informacji na stronie: www.ataxo.pl);
  4. Comscore (więcej informacji na stronie: www.comscore.com);
  5. Quartic (więcej informacji na stronie: www.quartic.pl);
  6. Livechat (więcej informacji na stronie: www.livechatinc.com);
  7. Facebook (więcej informacji na stronie: www.facebook.com);
  8. DotPay (więcej informacji na stronie: www.dotpay.pl);
Zawartości pochodzące od zewnętrznych dostawców, mogą zawierać pliki cookies innych podmiotów, w związku z czym zaleca się aby użytkownik zapoznał się z zasadami wykorzystywania tych plików cookies do obsługi witryn internetowych przez tych dostawców zewnętrznych.

Niektóre pliki cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania i wyświetlania strony internetowej, a także pomagają w zapobieganiu nadużyciom na stronie internetowej.

Większość przeglądarek internetowych jest ustawionych na automatyczne akceptowanie i przyjmowanie cookies. Użytkownik może zarządzać plikami cookies wykorzystywanymi przez stronę internetową lub przez jakichkolwiek innych zewnętrznych dostawców, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Po odrzuceniu plików cookies niektóre funkcje oferowane przez stronę internetową mogą nie działać prawidłowo, a nawet w niektórych przypadkach wiąże się to z całkowitym uniemożliwieniem korzystania z wybranej usługi.

Szczegółowe informacje na temat cookies znajdują się w ustawieniach przeglądarki internetowej. Poniżej podajemy odnośniki do stron opisujących wyłączenie lub zmianę ustawień dla przykładowych przeglądarek internetowych:

Automatyczne przetwarzanie danych osobowych:

Informacje, które gromadzimy w związku z korzystaniem z naszej strony internetowej mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (również w drodze profilowania), jednakże bez skutków prawnych dla osoby fizycznej lub innych konsekwencji, które w podobny sposób istotnie mogą wpływać sytuację osoby fizycznej. Poniżej przedstawiamy informacje na temat profilowania:

  1. na potrzeby profilowania nie będziemy przetwarzać żadnych danych wrażliwych;
  2. możemy dokonywać profilowania w celu analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań osób korzystających ze strony internetowej lub produktów bądź usług i dopasowywania treści znajdujących się na naszych stronach internetowych lub produktach do tych preferencji;
  3. możemy profilować przede wszystkim w celach marketingowych, tj. dopasowania oferty marketingowej do ww. preferencji.

Cel przetwarzania danych osobowych:

Informacje o użytkowniku, w tym dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z prawem oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo i ochronę. Administrator będzie wykorzystywał dane osobowe uzyskane za pośrednictwem strony internetowej w celu zapewnienia obsługi użytkowników, świadczenia usług, zgłaszania reklamacji, komunikacji z użytkownikami, a także w prawnie uzasadnionych interesach Administratora, a ponadto w celach, na które użytkownik wyraził zgodę.

Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:

Przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych będących naszymi klientami opiera się na:

  • usprawiedliwionym interesie administratora danych (np. czynności analitycznych, marketingu bezpośredniego produktów lub usług, ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami) - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
  • zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
  • wykonania zawartej umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
  • wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze (w szczególności obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i księgowych oraz rachunkowych) – na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
Przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych będących potencjalnymi klientami opiera się na:

  • usprawiedliwionym interesie administratora danych (np. czynności analitycznych, marketingu bezpośredniego produktów lub usług, ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami) - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
  • zgody (w tym w szczególności zgody na e-mail marketing lub telemarketing).

Okres przetwarzania danych osobowych:

Czas, przez jaki możemy przetwarzać dane osobowe, jest uzależniony od podstawy prawnej. Nie przetwarzamy danych osobowych ponad okres dłuższy niż wynika to z podstawy prawnej przetwarzania. Stosownie do tego informujemy, że:

  1. jeżeli przetwarzanie danych osobowych następuje na podstawie zgody - okres przetwarzania trwa do momentu wycofania tej zgody przez użytkownika lub zgłoszenia sprzeciwu;
  2. jeżeli przetwarzanie danych osobowych następuje na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych - okres przetwarzania trwa do momentu ustania tego interesu administratora lub do momentu wniesienia sprzeciwu przez osobę, której dane osobowe dotyczą – w sytuacjach, gdy sprzeciw taki zgodnie z przepisami prawa przysługuje;
  3. jeżeli przetwarzanie danych osobowych następuje z uwagi na obowiązujące przepisy prawa, okresy przetwarzania danych w tym celu określają te przepisy;
  4. w przypadku braku konkretnych wymogów prawnych, podstawowy okres przechowywania danych w przypadku zapisów i innej dokumentacji dowodowej sporządzonej w trakcie wykonywania umowy jest równy okresowi przedawnienia roszczeń i trwa maksymalnie 10 lat, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej.

Udostępnianie danych osobowych:

Administrator danych bez podstawy prawnej nie przekazuje ani nie udostępnia podmiotom trzecim danych osobowych użytkowników. Taką podstawą prawną może być w szczególności przepis prawa, umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych bądź inny instrument prawny. W szczególności odbiorcami danych osobowych, które przetwarzamy jako administrator danych osobowych mogą być:

  1. importer, producent pojazdu lub przedstawiciel producenta pojazdu;
  2. zakłady ubezpieczeń, podmioty/instytucje finansowe (np. banki, leasingi), brokerzy i pośrednicy
  3. podmioty świadczące usługi hostingowe;
  4. zewnętrzni dostawcy usług marketingowych, podmioty realizujące kampanie marketingowe lub sprzedażowe, badania ankietowe w tym satysfakcji klienta;
  5. podwykonawcy, świadczący usługi z zakresu dostarczania oprogramowania, płatności, usługi wsparcia lub serwisu sprzętu, a także dostawcy towarów, z pomocy których korzystamy
  6. kancelarie lub firmy windykacyjne;
  7. audytorzy i biegli rewidenci, doradcy prawni, doradcy podatkowi
  8. podmioty przetwarzające dane osobowe na mocy umów powierzenia przetwarzania danych osobowych;
  9. organy administracji publicznej - w zakresie określonym przepisami prawa,
W takich przypadkach wymagamy od podmiotów trzecich zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji oraz weryfikujemy czy zapewniają odpowiednie środki ochrony danych osobowych.

Administrator jest częścią Grupy Kapitałowej Emil Frey, w związku z tym pewne informacje, a w tym dane osobowe mogą być przekazywane spółkom z Grupy Kapitałowej Emil Frey, a w szczególności do Emil Frey Holding AG z siedzibą w Zurychu (Szwajcaria), adres: Badenerstrasse 600, 8048 Zurych i spółek z Grupy Emil Frey. Informujemy jednocześnie, że Szwajcaria została uznana przez Komisję Europejską za państwo zapewniające odpowiedni stopień ochrony danych osobowych. (DECYZJA KOMISJI z dnia 26 lipca 2000 r. na mocy dyrektywy 95/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie właściwej ochrony danych osobowych w Szwajcarii).

Ponadto informujemy jednocześnie, że w razie wyrażenia na to zgody przez użytkownika lub w przypadku, gdy będzie to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, bądź też na podstawie uzasadnionego interesu administratora dane osobowe mogą zostać przekazane do producenta lub przedstawiciela producenta pojazdu, w tym przede wszystkim do:

  1. BMW Vertriebs GmbH sp. z o.o. oddział w Polsce, ul. Wołoska 22A, 02-675 Warszawa, podmiotom wchodzącym w skład Grupy BMW i z nią współpracującym (w tym zwłaszcza BMW Financial Services Polska Sp. z o.o.);
  2. Emil Frey Holding AG z siedzibą w Zurychu (Szwajcaria), adres: Badenerstrasse 600, 8048 Zurych, podmiotom wchodzącym w skład Grupy Emil Frey i z nią współpracującym.

Prawa osób, których dane osobowe dotyczą

Osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą przysługują następujące prawa, które powinny być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  1. prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,
  2. prawo do sprostowania swoich danych osobowych oraz uzupełnienia danych osobowych, które są niekompletne;
  3. prawo do usunięcia danych osobowych „prawo do bycia zapomnianym” lub ograniczenia przetwarzania;
  4. prawo do przenoszenia danych osobowych;
  5. prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych przetwarzanych w celach marketingowych w tym profilowania oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na prawnie usprawiedliwionym interesie administratora danych;
  6. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w dowolnym momencie, co pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Osoba, której dane osobowe dotyczą ma również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia, jeżeli uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa.

W celu skorzystania z możliwości realizacji uprawnień dotyczących przetwarzania danych osobowych każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane na stronie internetowej, może skontaktować się administratorem w podany poniżej sposób: Bawaria Motors sp. z o.o. - pisemnie na adres: Bawaria Motors sp. z o.o., ul. Czerniakowska 47, 00-715 Warszawa, z dopiskiem „ochrona danych osobowych”; mailowo na adres dane.osobowe@bmw-bawariamotors.pl.

Obowiązywanie Polityki Prywatności

Administrator będzie dokonywał przeglądu niniejszej Polityki prywatności i wprowadzał zmiany w sytuacji, gdy okaże się to niezbędne lub pożądane z uwagi na treść przepisów prawa, wytycznych organów odpowiedzialnych za nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych, aktualnych praktyk w obszarze ochrony danych osobowych, a także jeżeli Administrator uzna to za konieczne ze względu na bezpieczeństwo lub ochronę danych osobowych, bądź usprawiedliwione interesy administratora danych osobowych. Zastrzegamy również możliwość zmiany niniejszej Polityki prywatności w przypadku zmian technologii, wykorzystywanej do przetwarzania danych osobowych (o ile zmiana jej wpływa na brzmienie niniejszego dokumentu), jak również w razie zmiany sposobów, celów lub podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych.