Ta strona używa cookies i podobnych technologii w celu usprawnienia działania, do analizowania zachowań oraz do publikacji reklam u firm trzecich, zgodnie z informacją w naszej Polityce Prywatności. Możesz zgodzić się na wykorzystanie tych technologii lub szczegółowo określić swoje preferencje. Aby wycofać zgodę na udostępnianie danych firmom trzecim, wybierz „Zmień ustawienia plików cookie” lub skontaktuj się z nami mailowo na adres dane.osobowe@bmw-bawariamotors.pl.
Model elektryczny wyglądający jak BMW z napędem spalinowym. Prawie, bo atrapa przednia jest typowa dla EV (z lakierowanym na czarno wypełnieniem). Również zderzaki różnią się od spalinowych X3. Są dedykowane do elektryka felgi. Jednak samochód przede wszystkim dla osób gotowych zapłacić za materię (jeden z największych SUV-ów segmentu D) i za napęd elektryczny z przyzwoitym zasięgiem. Bez bicia po oczach, zwracania na siebie uwagi, chyba że przyspieszeniem. Czy płacimy słusznie? BMW iX3 ma wydzielony typoszereg - G08 - podczas gdy wersja spalinowa ma G01. Dopracowany, oddzielny model. Perełka na rynku używanych.
Na pierwszy samochód w rodzinie (długość nadwozia 4,74 m; bagażnik o pojemności 510-1560 l). Nie przypadkiem na zdjęciach BMW Group przy iX3 kręcą się zarówno mężczyźni jak i kobiety kierowcy.
Żeby mieć podobne przyspieszenie, jak w iX3, musiałbyś/musiałabyś kupić mocniejszą benzynę 2.0 lub 6-cylindrowego Diesla 3.0.
Moc | Moment obrotowy | Napęd na | Przyspieszenie 0-100 km/h | Zasięg | |
BMW iX3 | 210kW/286KM | 400 Nm | tylną oś | 6,8 s | 461-471 km |
Pojemność akumulatora 73,9 kWh.
W ciągu 10 minut ładowania DC można dodać tyle zasięgu: 133-147 kilometrów.
Aplikacja My BMW pokaże szybkie ładowarki po drodze na Mazury, do Poznania, do Zakopanego, w Bieszczady.
Możliwa prezentacja online i odbiór iX-Trójki w wybranym salonie: Warszawa, Janki, Piaseczno, Katowice lub Gdańsk. Zapraszamy!
Oferujemy BMW iX3 z napędem elektrycznym fabrycznie nowe oraz używane podemonstracyjne z niewysokim stanem licznika.