Ta strona używa cookies i podobnych technologii w celu usprawnienia działania, do analizowania zachowań oraz do publikacji reklam u firm trzecich, zgodnie z informacją w naszej Polityce Prywatności. Możesz zgodzić się na wykorzystanie tych technologii lub szczegółowo określić swoje preferencje. Aby wycofać zgodę na udostępnianie danych firmom trzecim, wybierz „Zmień ustawienia plików cookie” lub skontaktuj się z nami mailowo na adres dane.osobowe@bmw-bawariamotors.pl.
Klienci pytają: jak poczuć emocje z jazdy BMW za rozsądne pieniądze? Odpowiadamy: znana-nieznana Seria 2. Dla wstępujących w szeregi BMW przygotowało jednak zagwozdkę - Seria 2 łączy pod jednym dachem trzy modele o zgoła odmiennych zastosowaniach. Napędzana oś tylna jest tylko w BMW serii 2 Coupé - i to ten wariant potrafi wgnieść kierowcę w fotel. I robi to w budżecie. Dla kogo jest Seria 2? I czym się je dwójkę Coupé?
Jeśli wchodzisz do świata BMW, być może nie chcesz dużo ryzykować. Tylko sprawdzić - "czy BMW jest dla mnie"? Kierujesz uwagę na segment kompaktów (autosegment C). Żeby łatwo zaparkować w mieście/na osiedlu, pomieścić siebie i rodzinę na wakacje, spalić w normie, a potem, być może, łatwo odsprzedać samochód.
Kompaktowe w BMW są Seria 1 i Seria 2.
I teraz dwa pytania:
Żeby uzmysłowić sobie, o jak różnym przeznaczeniu modele kryje stajnia Serii 2, posłużmy się porównaniem:
Czarnym koniem Serii 2 jest więc Coupé!
Dla kogo jest najmniejsze, prawdziwie sportowe BMW?
Ot - bez dużego ryzyka - entry-level sportowe BMW do sprawdzenia i odnalezienia się w naszym świecie lub powiedzenia sobie "to nie dla mnie".
Co stoi za wyższą ceną podstawowej wersji Serii 2 Coupé w porównaniu z Gran Coupé i Active Tourerem?
O wytrzymałości konstrukcji niech też świadczy napęd "maxi", jaki włożono pod maskę (porównujemy silniki benzynowe), i tak:
Zapraszamy! Mamy od ręki trzech przedstawicieli Serii 2 - zarówno nowe, jak i używane samochody.
Salony BMW Bawaria Motors Warszawa, Janki, Piaseczno, Katowice i Gdańsk.