Ta strona używa cookies i podobnych technologii w celu usprawnienia działania, do analizowania zachowań oraz do publikacji reklam u firm trzecich, zgodnie z informacją w naszej Polityce Prywatności. Możesz zgodzić się na wykorzystanie tych technologii lub szczegółowo określić swoje preferencje. Aby wycofać zgodę na udostępnianie danych firmom trzecim, wybierz „Zmień ustawienia plików cookie” lub skontaktuj się z nami mailowo na adres dane.osobowe@bmw-bawariamotors.pl.
Jak traktować BMW 1: pierwsze, czy kolejne BMW w życiu? Napęd na przednią oś w BMW serii 1 pojawił się w trzeciej generacji (wcześniej był na tył). Dobrze to czy źle? Również słowo o trzech cylindrach versus cztery cylindry w BMW. Co mówią klienci i punkt widzenia dealera.
Przedni napęd wprowadzono w trzeciej generacji BMW serii 1 (F40, produkcja od 2019 r.). Fakt przednionapędowości Serii 1 podaje się bez kontekstu, a ten jest następujący:
Pytania pozostaje - skąd decyzja BMW o zmianie napędzanej osi z tylnej na przednią. My uważamy, że złożyły się na to trzy rzeczy:
Gdy w salonie rozmawiamy z klientem, który wcześniej nie jeździli BMW, i prosi o uczciwą radę, i pyta "Kiedy jest dla mnie czas na BMW?":
Jest to też podstawowy test sprawdzający "Dla kogo BMW w ogóle?".
W BMW dominują silniki 4-cylindrowe. Ale faktem jest, że napędy 116i i 118i to są trzy cylindry. Silnik B38 - jeden z bardziej bezawaryjnych silników BMW. Użytkownicy są zadowoleni z trwałości i osiągów. Jednostka ta jest w Serii 1 i w BMW X1 i są to najpopularniejsze modele w Europie.
Zapraszamy!