Ta strona używa cookies i podobnych technologii w celu usprawnienia działania, do analizowania zachowań oraz do publikacji reklam u firm trzecich, zgodnie z informacją w naszej Polityce Prywatności. Możesz zgodzić się na wykorzystanie tych technologii lub szczegółowo określić swoje preferencje. Aby wycofać zgodę na udostępnianie danych firmom trzecim, wybierz „Zmień ustawienia plików cookie” lub skontaktuj się z nami mailowo na adres dane.osobowe@bmw-bawariamotors.pl.
Proactive Care jest jak 'wiatr, co rozgoni ciemne skłębione zasłony'. Na wczesnym etapie wykryć nadciągającą usterkę i poinformować kierowcę. Komunikatem w aplikacji, e-mailem, sms-em. A w nie cierpiących zwłoki sprawach może dzwonić ekspert z serwisu. Włączyć BMW Proactive Care można w My BMW. Usługa darmowa.
Nie produkt, ani konkretna opcja do samochodu. Proactive Care to wizja, obietnica serwisowa. BMW aspiruje, by zapewnić swoim kierowcom relaksującą jazdę, bez zaskoczeń. BMW UK pisze nawet "With Proactive Care, BMW is at your side." Zobacz na obrazkach: Relax. We care.
Proactive Care można włączyć w aplikacji My BMW - poprzez włączenie ConnectedDrive. Każdy może pobrać apkę na telefon i dodać w niej VIN swojego BMW.
W razie wypadku lub awarii BMW samo inicjuje kontakt.
Przez cały okres eksploatacji pojazdu. W samochodach po gwarancji - również.
Od ok. roku produkcji 2014 - samochód musi posiadać Connected Drive.
Cała Europa, w tym kraje nie należące do Unii Europejskiej, jak Czarnogóra, Albania. Wyjątkiem są, w chwili gdy materiał powstaje, Rosja i Ukraina.