Ta strona używa cookies i podobnych technologii w celu usprawnienia działania, do analizowania zachowań oraz do publikacji reklam u firm trzecich, zgodnie z informacją w naszej Polityce Prywatności. Możesz zgodzić się na wykorzystanie tych technologii lub szczegółowo określić swoje preferencje. Aby wycofać zgodę na udostępnianie danych firmom trzecim, wybierz „Zmień ustawienia plików cookie” lub skontaktuj się z nami mailowo na adres dane.osobowe@bmw-bawariamotors.pl.
Na rys. zegary samochodów BMW z lat nastych XXI wieku.
Z palącą się kontrolką można rozważyć wyjazd do serwisu BMW, gdy:
Nie jedziemy do serwisu z kontrolkami palącymi się w fazie testu, czyli po przekręceniu kluczyka, ale przed uruchomieniem silnika.
Sytuacje z życia:
Przykład 1. Ubywa nam płynu hamulcowego. Owszem, uzupełniliśmy płyn, czerwona kontrolka zgasła, ale wraca po kilkuset kilometrach. Wyciek płynu? Przypadek kwalifikujący się do serwisu.
Przykład 2. Pomarańczowa lampka silnika pojawia się incydentalnie, sporadycznie. Nie potrafimy jednak jej załączania się powiązać z naszymi działaniami, czy choćby wilgotnością powietrza. Być może początek usterki.