Ta strona używa cookies i podobnych technologii w celu usprawnienia działania, do analizowania zachowań oraz do publikacji reklam u firm trzecich, zgodnie z informacją w naszej Polityce Prywatności. Możesz zgodzić się na wykorzystanie tych technologii lub szczegółowo określić swoje preferencje. Aby wycofać zgodę na udostępnianie danych firmom trzecim, wybierz „Zmień ustawienia plików cookie” lub skontaktuj się z nami mailowo na adres dane.osobowe@bmw-bawariamotors.pl.
Dodatek MINI do benzyny oczyszcza wtryskiwacze z osadów (zanieczyszczone paliwo lub niekorzystny profil jazdy). Preparat dodatkowo zapobiega starzeniu się paliwa w baku. Przywraca pierwotne osiągi. Specjalnie do nowoczesnych silników MINI. Łatwe dawkowanie - butelka 100 ml na 40-80 litrów benzyny; dolewamy dodatek przed tankowaniem paliwa.
Preparaty niepowiązane z marką, sprawdzane są "Testem Forda 2,3 l" do silników z lat 90. Lub testami do wolnossących jednostek z lat 80. Niewystarczająco odzwierciedlają one wymagania zaawansowanych technologii MINI i klientów.
Dodatek MINI Original - skutecznie oczyszcza współczesne i
nowowoczesne, wydajne silniki MINI z
zapłonem iskrowym.Testy BMW Group robi na cyklach jazdy miejskiej i na
dzisiejszych paliwach. Dzięki temu dodatek działa nie tylko w
laboratorium, ale i w codziennej jeździe.
Polecamy dodatek MINI zarówno jako prewencja, jak i wtedy, gdy wystąpiły już objawy.
Można stosować ze wszystkimi samochodami MINI z silnikami benzynowymi:
Przytkane wtryski w silniku benzynowym można ustalić samemu. Pracujący na wolnych obrotach, najlepiej nagrzany silnik, traktujemy na sekundę-dwie pedałem gazu wciśniętym do podłogi. Reakcja ma być natychmiastowa. Jeśli wkręca się z oporem, albo co gorsza przygasa, mamy do czynienia z niedrożnymi wtryskami, lub ew. obniżoną wydajnością pompy paliwa, przytkanym filtrem, ale jest to ta sama rodzina usterek układu paliwowego, spowodowana właśnie nagarami, glonami bytującymi w zastanym paliwie, wytrącającym się ze starego paliwa "lakierem", korozją.
Niektóre z tych niekorzystnych zmian można cofnąć dodatkiem MINI.
Na szczęście te najdroższe serwisowo, jak nagar na wtryskach - z reguły
udaje się wyleczyć. Inne - mogą wymagać już płukania baku, wymiany pompy
paliwowej, czy zaklajstrowanego filtra. Dlatego warto stosować dodatek prewencyjnie. Nawet jeśli nie dla komponentu rozpuszczającego nagar, to przez wzgląd na jego właściwości antykorozyjne i stabilizujące paliwo.
Inaczej niż przy dieslu, gdzie dodatki
zapobiegają wytrącaniu się na mrozie parafiny w oleju napędowym, dodatek
do benzyn nie jest tak bardzo zogniskowany na porze roku, a więc przeznaczony
jest do stosowania jesień - zima - wiosna - lato. Okres zimowy - przez
utrudnioną komunikację dom-serwis, a dla niektórych nawet odstawienie
samochodu (wspomniane starzenie się paliwa) - dodatek jak najbardziej
tak. Okres letnich wakacji - jako czas wyjazdów, ujawniania się
niezauważonych wcześniej niesprawności w trasie - również.