Ta strona używa cookies i podobnych technologii w celu usprawnienia działania, do analizowania zachowań oraz do publikacji reklam u firm trzecich, zgodnie z informacją w naszej Polityce Prywatności. Możesz zgodzić się na wykorzystanie tych technologii lub szczegółowo określić swoje preferencje. Aby wycofać zgodę na udostępnianie danych firmom trzecim, wybierz „Zmień ustawienia plików cookie” lub skontaktuj się z nami mailowo na adres dane.osobowe@bmw-bawariamotors.pl.
Dodatek BMW do benzyny oczyszcza wtryskiwacze z osadów (zanieczyszczone paliwo lub niekorzystny profil jazdy). Preparat dodatkowo zapobiega starzeniu się paliwa w baku. Przywraca pierwotne osiągi. Specjalnie do nowoczesnych silników BMW. Łatwe dozowanie - butelka 100 ml na 40-80 litrów benzyny; dolewamy dodatek przed tankowaniem paliwa.
Preparaty niepowiązane z marką, sprawdzane są "Testem Forda 2,3 l" do silników z lat 90. Lub testami do wolnossących jednostek z lat 80. Niewystarczająco odzwierciedlają one wymagania zaawansowanych technologii BMW i klientów.
Dodatek BMW Twin Power Turbo - skutecznie oczyszcza współczesne i nowowoczesne, mocne silniki BMW (Efficint Dynamics, Twin Power Turbo) z zapłonem iskrowym.Testy BMW robi na cyklach jazdy miejskiej i na dzisiejszych paliwach. Dzięki temu dodatek działa nie tylko w laboratorium, ale i w codziennej jeździe.
Polecamy dodatek BMW zarówno jako prewencja, jak i wtedy, gdy wystąpiły już objawy.
Można stosować ze wszystkimi samochodami BMW z silnikami benzynowymi:
Kompatybilny materiałowo z najnowszymi osiągnięciami konstrukcyjnymi silnika – nowy dodatek BMW opracowano wyłącznie dla układów napędowych BMW. Nowa formuła pozostaje jednak zgodna ze starszymi produktami.
Przytkane wtryski w silniku benzynowym można ustalić samemu. Pracujący na wolnych obrotach, najlepiej nagrzany silnik, traktujemy na sekundę-dwie pedałem gazu wciśniętym do podłogi. Reakcja powinna być natychmiastowa. Jeśli wkręca się z oporem, albo co gorsza przygasa, mamy do czynienia z obniżoną drożnością wtrysków, lub ew. obniżononym ciśnieniem podawanym przez pompę paliwa, przytkanym filtrem; ale jest to ta sama rodzina usterek układu paliwowego, spowodowana właśnie nagarami, glonami bytującymi w zastanym paliwie, wytrącającym się ze starego paliwa "lakierem", korozją.
Niektóre z tych niekorzystnych zmian można cofnąć dodatkiem BMW. Na szczęście te najdroższe serwisowo, jak nagar na wtryskach - z reguły udaje się wyleczyć. Inne - mogą już wymagać płukania baku, wymiany pompy paliwowej, czy zaklajstrowanego filtra. Dlatego warto stosować dodatek prewencyjnie. Nawet jeśli nie dla komponentu rozpuszczającego nagar, to przez wzgląd na właściwości antykorozyjne i stabilizujące paliwo.
Inaczej niż przy dieslu, gdzie dodatki zapobiegają wytrącaniu się na mrozie parafiny w oleju napędowym, dodatek do benzyn nie jest tak bardzo zogniskowany na porze roku, a więc przeznaczony jest do stosowania jesień - zima - wiosna - lato. Okres zimowy - przez utrudnioną komunikację dom-serwis, a dla niektórych nawet odstawienie samochodu (wspomniane starzenie się paliwa) - dodatek jak najbardziej tak. Okres letnich wakacji - jako czas wyjazdów, ujawniania się niezauważonych wcześniej niesprawności w trasie - również.